Dlaczego współpraca z nami się
opłaca?
- Oszczędność czasu - posiadamy największa ofertę czołowych polskich producentów dzięki czemu każdy Klient może u nas zaopatrzyć swój punkt handlowy w potrzebny rodzaj asortymentu.
- Najniższe ceny - nasze wieloletnie doświadczenie gwarantuje ciągłość dostaw i najniższe ceny.
- Doświadczenie w handlu - pomagamy przy otwieraniu nowych sklepów przez naszych Klientów.
- Zróżnicowane kanały dystrybucji - posiadamy szeroko rozwinięty system obsługi Klientów, dzięki czemu obsługujemy Klientów na całym świecie.
- Kształtowanie oferty produktowej – możliwość zgłoszenia na adres mailowy (dokk@js.com.pl) listy towarów, które powinny się znaleźć w sprzedaży dzięki czemu każdy Klient ma wpływ na kształtowanie oferty hurtowni internetowej.
- Honorujemy dotychczas wypracowane warunki handlowe – również warunki i zniżki wypracowane w innych hurtowniach, dodatkowo nagradzamy Klientów którzy zdecydują się na nawiązanie z nami długoterminowej współpracy.
Zasady współpracy
Do współpracy zapraszamy wszystkie osoby
prowadzące działalność gospodarczą nastawioną na dalszą odsprzedaż zakupionego
od nas towaru.
Po weryfikacji Państwa danych prześlemy
drogą elektroniczną link aktywacyjny do konta na js.com.pl. Po zalogowaniu
będą Państwo mieli dostęp do pełnej oferty hurtowni internetowej.
Stałych Klientów hurtowni stacjonarnej
JS Sp. z o.o., którzy chcą dokonywać zakupów za pośrednictwem hurtowni
internetowej www.js.com.pl prosimy
o wypełnienie formularza rejestracyjnego bez konieczności weryfikacji.
Niezwłocznie po potwierdzeniu danych Klienta zostanie wysłany link aktywacyjny
do konta.
Przed złożeniem zamówienia prosimy o
zapoznanie się z zasadami współpracy oraz z warunkami realizacji zamówień.
Złożenie zamówienia oznacza akceptację
warunków współpracy.
Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej.
Warunki realizacji zamówień
Warunkiem dokonania zakupów na e-hurt jest złożenie zamówienia, które świadczy o hurtowym jego charakterze (zakup towarów przeznaczonych do dalszej odsprzedaży), tj. min. kilka sztuk towaru jednego rodzaju (w tym samym kolorze i rozmiarze - dotyczy to tanich produktów takich jak rajstopy i skarpety).
Towary droższe (tj. powyżej 30 zł netto/szt.) mogą być zamawiane w ilościach sztukowych jednak łączna wartość zamówienia powinna świadczyć o zakupach hurtowych (min. 500 zł netto dla zamówień krajowych).
Minimum total cost of the order for customers from abroad must be over 2000 PLN
Zamówienia niezgodne z ustalonymi warunkami sprzedaży mogą nie być przyjęte do realizacji.
Zmiany w zamówieniu, dokonywane na prośbę Klienta
W przypadku
zmian zamówienia z woli Klienta, pobierane będą dodatkowe opłaty w zł netto,
jak poniżej:
- zmiana
zamówienia przed skierowaniem go do realizacji – bezpłatnie
- zmiana
zamówienia po skierowaniu go do realizacji:
a) 1,00 zł
za każdą korygowaną pozycję przy ilości pozycji od 1-30 szt.
b) 0,60 zł
za każdą korygowaną pozycję przy ilościach od 31-100 szt.
c) 0,40 zł
za każdą korygowaną pozycję przy ilościach od 101- 200 szt.
d) 0,30 zł
za każdą korygowaną pozycję przy ilościach większych niż 201 szt.
- zmiana już wystawionych dokumentów spowodowana zmianami
zamówienia Klienta (anulowanie faktury, wystawienie korekty) - 5,00 zł za każdy
(anulowany, wystawiany) dokument.
Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia naruszenia paczki z towarem należy sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera.
- Wszelkie reklamacje objęte gwarancją i rękojmią
producenta rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą z dn. 23.04.1964 „Kodeks Cywilny”
tekst jednolity z 26.09.2016 r. (Dz. U. 2016 poz. 380).
- Wszelkie reklamacje ilościowe lub wartościowe rozpatrywane będą jeżeli zgłoszenie wpłynie do JS Sp. z o.o. na piśmie (pocztą lub przez e-mail) w terminie 14 dni od daty wystawienia dokumentu. Po tym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
Odpowiedzialność
JS Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn od niej niezależnych, w tym za:
- Zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby trzecie.
- Niedotrzymanie terminu dostawy, czyli przerwy w produkcji, utraty zysku lub strat pośrednich wynikłych z niedostarczenia odpowiedniego towaru w terminie.
- Różnice w wyglądzie lub kolorach zamówionych towarów z otrzymanymi, wynikających z powodów technicznych lub związanych z różnym odwzorowaniem kolorów towarów na różnych monitorach.
- Nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską.
Katalog produktów hurtowni internetowej
www.js.com.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 71.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.