OK,
zamykam
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej
informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »
2. Wyszukaj reklamowany towar ( wpisz w wyszukiwarkę informacje o towarze np. AVA 1030)
3. Wybierz zakładkę REKLAMACJE
4. Zapoznaj się z przedstawioną instrukcją i postępuj zgodnie z zaleceniami.
5. Przejdź do „Kolejny Krok”
6. Na dostępnej liście zaznacz właściwy rozmiar, kolor.
7. Kliknij przycisk "Zgłoś reklamację".
8. Opisz dokładnie przyczynę reklamacji, uszkodzenie, wadę.
9. Podaj nr dokumentu zakupu w firmie JS (numer faktury lub paragonu).
10. Wybierz sposób rozpatrzenia.
11. Wydrukuj stosowny dokument lub spisz numer RLS i wyślij reklamacje.
Towar przekazywany do reklamacji musi być czysty (wyprany), z dokładnie z oznaczonym miejscem uszkodzenia.
Wydrukuj wygenerowane Zgłoszenie Reklamacyjne i dołącz do przesyłki.
Ewentualnie na liście Reklamacji (dostępnej z PANELU) znajdź numer zgłoszenia RLS zapisz numer zgłoszenia RLS na dołączonym do paczki dokumencie.
Podanie numer RLS lub dołączenie wydruku jest niezbędnym elementem do prawidłowego rozpatrzenia Zgłoszenia Reklamacyjnego.
Przygotowany i spakowany towar wraz z wydrukowanym Zgłoszeniem Reklamacyjnym lub numerem RLS wyślij do siedziby firmy na adres lub skontaktuj się z Przedstawicielem Handlowym.
Adres wysyłki Reklamacji:
JS Spółka z o.o.
ul. Smoluchowskiego 1
20-474 Lublin
z dopiskiem „REKLAMACJA”