OK, zamykam Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »

REKLAMACJE

Procedura generowania Zgłoszenia Reklamacyjnego towaru
    Szanowny Kliencie

  • 1. Zaloguj się na swoje konto na Platformie JS.

  • 2. Wyszukaj reklamowany towar ( wpisz w wyszukiwarkę informacje o towarze np. AVA 1030)

  • 3. Wybierz zakładkę REKLAMACJE

  • 4. Zapoznaj się z przedstawioną instrukcją i postępuj zgodnie z zaleceniami.

  • 5. Na dostępnej liście zaznacz właściwy rozmiar, kolor.

  • 6. Przejdź do „Kolejny Krok”

  • 7. Opisz dokładnie przyczynę reklamacji, uszkodzenie, wadę.

  • 8. Podaj nr dokumentu zakupu w firmie JS (numer faktury lub paragonu).

  • 9. Wybierz sposób rozpatrzenia.

  • 10. Wydrukuj stosowny dokument lub spisz numer RLS i wyślij reklamacje.

    • Towar przekazywany do reklamacji musi być czysty (wyprany), z dokładnie z oznaczonym miejscem uszkodzenia.
      Wydrukuj wygenerowane Zgłoszenie Reklamacyjne i dołącz do przesyłki.
      Ewentualnie na liście Reklamacji (dostępnej z PANELU) znajdź numer zgłoszenia RLS zapisz numer zgłoszenia RLS na dołączonym do paczki dokumencie.
      Podanie numer RLS lub dołączenie wydruku jest niezbędnym elementem do prawidłowego rozpatrzenia Zgłoszenia Reklamacyjnego.
      Przygotowany i spakowany towar wraz z wydrukowanym Zgłoszeniem Reklamacyjnym lub numerem RLS wyślij do siedziby firmy na adres lub skontaktuj się z Przedstawicielem Handlowym.
    Adres wysyłki Reklamacji:

    JS Spółka z o.o. ul. Smoluchowskiego 1 20-474 Lublin z dopiskiem „REKLAMACJA”